måndag 17 oktober 2011

En spännande dag

Ja, kan man ju säga. Om man vill överdriva. Men jag har varit lätt orolig hela dagen, och samtidigt försökt sätta ihop ett personligt brev, och en diskuterande text om Ralph Waldo Emersons text Nature Kapitel 1, på engelska. Har väl gått sådär. Mötet på eftermiddagen avslutades på ett bra sätt, fredligt. Känns bra. Sen är jag lite orolig för min eventuella nya framtida karriär.

För att inte tala om att maken varit på akuten halva dagen, med sin fot (och vad var det jag sade, njurarna mannen njurarna... (ja jag uttryckte mig kanske inte just så, men i den sfären liksom)) och sen haft Hanni inne på operation. Tur att det var maken som var med, annars tror jag inte hon hade fått ut den ca 1 cm stora stenen hon har haft inbäddad i handen i ca 2 år. 3 stygn har lilltjejen i handen. Och duktig är hon! Bäst liksom!




Nu ska jag ta min mobil, min dotter och min rumpa och gå upp och lägga mig. Vad tror ni????
Natti Natti!

Inga kommentarer: