tisdag 4 oktober 2011

Funderar

Ja. OCH det luktar bränt...

Vad kan jag laga för god mat i helgen, som alla tycker om!
Det betyder,

Maten måste vara delad, dvs för sig, ris/potatis/bulgur osv. för sig, kött/fågel/fisk osv för sig och eventuella fuktigheter sky/sås/dip för sig

Gillar inte riktigt mina egna förslag. Känns tråkiga
Lax med ugnsstekt potatis och Hollandaise sås
Tacos

Hm, kanske någon typ av buffé?
Eller något annat?

HJÄÄÄÄLP

I övrigt kan jag berätta att precis innan jag gick hem från jobbet igår, dvs. ca. 16.59, insåg jag att jag hade en metoduppgift som skulle lämnas in på en av mina kurser!!! Japp så kan det gå, jag var tvungen att hämta Erk från träningen kl 18.15-19.00 i övrigt satt jag fram till 21, och insåg att jag aldrig skulle hinna klart. Skickade ett mail med förfrågan om möjlighet att skicka in senare, och blev klar och skickade in kl 21.48!!!
Kram

Inga kommentarer: