söndag 2 oktober 2011

Ja, snart är ännu en helg till ända

Med första handbollsträningen för Hanna, hon fick en ryggsäck, tröja och shorts... och leka under hökens vingar. Lyckan är gjord. Erik åkte till Alsikehallen och fick stryk, 2 matcher på raken. Första förtjänade de, de blev totalt överkörda av ett mycket bättre lag. Fast de förlorade med finesse, på övertid gjorde N ett frikast mål som var så otroligt snyggt att hela laget gladdes åt det istället för att drunkna i förlusten. Andra matchen kom de igång sent, sen var det faktiskt bara otur som gjorde att de inte vann.

Sen åkte vi hem och åt hemgjorda chips... och rostbiff och 3 såser med hemgjord pommes... och JAG bakade. Jag har inte riktigt lärt mig ugnen ännu, men muffinsarna blev i alla fall perfekta. Den ena kladdkakan för gräddad och den andra inte tillräckligt...men de gick att äta ändå.

Idag har vi varit i stallet, och jag håller på att printa ut saker på datorn, så jag har 2 igång samtidigt... känner mig som en riktig hacker. I stallet gick det bra, trots att Hannisen hade samma häst och samma problem som förra gången, men jag fick vara med inne och den här ridläraren hade ögonen på henne så jag slapp. Hon sa det jag sade förra gången. Och Hannisen hade ont i händerna efteråt = hon försökte bestämma över hästen, inte tvärt om...

 Jävla blogspot. HUR JAG ÄN GÖR BLIR FOTOT FUC*** SNETT... Ni får vrida på huvudet!

Kram

Inga kommentarer: