lördag 15 oktober 2011

Funderingar på höstkanten

Hm, något nytt har antytts i mitt liv, en annan väg än den utstakade. Och jag hade inte ens en tanke på att den existerade. Känns lite läskigt. Den erbjuds inte riktigt på silverfat, men uppmuntras, om ni förstår. Jag är ledsen att jag är kryptisk, men jag känner nog att jag måste vara det ett tag till. Man vet aldrig. Sitter och funderar om jag ska försöka mig på den vägen, eller om jag ska stanna på den här säkra lugna vägen, som är säker och jag känner igen. Det är en sak att fundera över något sånt här, och en att välja. Jag står inte i ett vägskäl, däremot så ser jag ett en bit fram. Och den vägen jag trodde att jag skulle gå är inte skyltad...

Ja ja, så kan det vara. Idag ska jag i alla fall vara handbollsfunktionär med en erfaren kille, men nu vet jag inte med vem det blir. Jag får väl se. Det kan ju bli spännande. Erk ska spela en av de 3 matcherna som jag ska sitta. Hanni har varit på träning, hon drog med farmor och farfar till lotten efter det. Kvällen är helt oplanerad, men eftersom maken varit sjuk, så blir det i alla fall lugnt.

Nu ska jag gå på damrummet!!! Tjohooo

Inga kommentarer: