torsdag 20 oktober 2011

Öppet Hus

Ja. På skolan där jag jobbar alltså. Jag känner mig lite schizofren, det börjar 18.30, och jag slutar 19.00 på Hermods. Så alltså ska jag under ca 30 minuter vara på 2 ställen på samma gång. Men jag har skor som passar, eftersom jag köpte nya idag, skor, byxor, tröja, och ett par lurviga benvärmare, som matchar min svarta jacka med lurvkrage. Så nu blir jag chic igen. Skorna är däremot en storlek förstora, vilket visar sig i att jag vrickar fötterna hela tiden. De känns nämligen i övrigt som mina gamla skor, och eftersom de satt perfekt så var klacken mycket robustare. Den här klacken är lite "lösare" och vajar mer. Men men , mycket ska man skylla på innan skorna trillar av.

Facebook verkar överfyllas av olika mer eller mindre roliga skyltar, idiom och liknande just nu. Jag hittade en favorit tidigt, och har inte känt behov av fler. Men lite kan man skratta åt eländet. Min favorit? Kolla tagen.

Nu ska jag ägna mig åt uppföljning igen.
Shuu
Kram

Inga kommentarer: