fredag 20 januari 2012

Alla undrar

Lade in en status på Facebook i morse som gick ut på att jag inte var säker på om jag var glad eller inte om det var fredag. Vi kom i alla fall fram till att jag är glad att det är myggfritt, och behöver köpa broddar... MEN IAF, jag är osäker på om jag är glad för att det är helg, eftersom helg eller vardag, lika mycket som ska göras ändå. Jag gillar det visserligen, och det är variation från vardagen/helgen. Men på fredagmorgon klockan 7, känns det ändå som om jag helst skulle ligga kvar i sängen.

Har köpt massor med böcker på Lycknis, nu gäller det att hitta böckerna från i höstas, och försöka kränga dem. Jag är visserligen superförvirrad och har försökt köpa ut samma bok från olika personer flera gånger, när jag redan betalt för den, och den ligger på lådan!!! Tänk om jag fått tag i 2??? Knäppskalle, är vad jag känner mig som...

Igår var jag och min man ute tillsammans, och åt sushi, well, jag åt sushi, han åt yakiniku, yakitori, sushi och grillad lax. Typ 4 små rätter...sushin blandade han med det varma riset, därav min tvekan... Men det var trevligt, om än inte romantiskt, vilket hade mer att göra med att lokalen såg ut som en skolmatsal, än något vi gjorde.

Har betalat in avgiften till Karlstad nu. Ska på SvenskScrapbookings mässa där igen. Scrappa eller plugga, spela roll, NAJS kommer det bli, massor med trevliga människor OCH Cath. Jag vill packa nu, NU säger jag!!!

NU måste jag gå!
Kram

Hihi, smet in på lunchen och köpte en ny snygg BH, nytt märke för mig "curvy Kate"

Inga kommentarer: