torsdag 12 januari 2012

Ny dag, nya utmaningar

Ja, själv sitter jag här och funderar på tunna dörrar... Mitt skrivbord står bredvid en stängd dörr in till skolsyster och kurators kontor. Har aldrig haft några problem förut, då de har satt upp hyllor på andra sidan av den och det står böcker som dämpar ljudet mot. Men jag kan tala om att när 2 kvinnor är osams, och inte kan komma överens under en diskussion där inne... DÅ HÖR MAN... Man hör ALLT, verkligen allt. JAG MENAR DET. Iof är det ganska underhållande. Men jag sitter här och försöker planera min vecka, skolan i morgon osv... Rätt så svårt att koncentrera mig. SÅ jag gör ett blogginlägg i stället.

Man har ju faktiskt noterat att det spöregnar utanför fönstret. Just nu ser det iof mer ut som snöblandat regn. Vilket känns mer passande för årstiden. Men regn? Den 12 januari? Får det vara så??? Nä, nu lugnade det ned sig bakom dörren...
Tjolahopp...
Kram

Inga kommentarer: