måndag 23 januari 2012

Handbollshelg

Ja, jag har varit funktionär i 2 dagar i rad, fungerade sådär, jag menar jag måste ha tryckt fel, för första matchen blev det förlust för vårt lag!!! Så visst måste jag tryckt fel. De ledde ju med 7-0 i halvlek. Andra matchen vann de och på söndagen så tryckte P fel... på riktigt, men det gjorde inte något, för "vi" vann med 25-5.

Erik och Hanna var hos farmor och firade henne på söndagen, så jag fick sitta själv i handbollshallen, och ta hand om vår del av hallansvaret. Man vill ju ha kaffe själv när man kommer dit, så lite får man offra.

Jag har packat mina scrapbookinggrejor nästan helt, inför helgen i Karlstad, samtidigt som jag letade lite inspiration för att göra ett kort för pension, till en nära person. Jag bestämde mig tillslut att det skulle vara lila...och beige....och så. Men texten, ingen aning...

Nu ska jag gå och hämta lite papper...
Ha det bra!
Maggan

Inga kommentarer: