onsdag 25 januari 2012

Onsdag

Fan vilket jobb för en liten brand... Man måste administrera en hel massa. Igår köpte jag blommor till grannarna. Hanna har utnämnt ena sidan till världens bästa grannar, och andra sidan till värdens bästa grannar, så ni förstår ju. Igår pratade jag med massor av personer, och ännu fler mailade jag. Idag likaså. Resultatet är att vårt försäkringsbolag kommer och kollar i morgon, och på fredag morgon kommer de och sanerar. Det känns ju najs.

Jag mår hyfsat efter omständigheterna, det jobbigaste är att Hanni har problem, hon vill inte åka hem. Hon tycker att köket är läskigt. Och att det LUKTAR illa. Jag håller väl egentligen med. Men men...Man kan inte alltid välja, och hon är i alla fall talbar, hon kan liksom förstå, och kompromissa. Huvudvärk, tunnelseende och att jag liksom kopplar bort, och zoomar ut är ju lite jobbigt, men jag förstår mig själv liksom.

Jag är tacksam för att jag har ett så härligt stöttande nätverk omkring mig. ALLA har verkligen ställt upp 100%. Ni är underbara. Jag har kanske otur med saker, men jag har en sån underbar tur med människorna omkring mig!
Kram

Inga kommentarer: