tisdag 10 januari 2012

Svar på frågor om 2011


Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Säkert
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja,
Dog någon som stod dig nära?
Nej
Har du varit utomlands i år?
Ja, Riga, och några kryssningar
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag vill åka utomlands.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget
Bästa köpet?
vårt nya radhus!
Vad spenderade du mest pengar på?
Huset
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mer än ungarna? Inte så mycket!
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer och ätit nyttigare...
Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat på sofflocket och slösurfat


Favoritprogram på TV?
Navy CIS, och Masterchef
Bästa boken du läste i år?
Ingen aning, läste massor med böcker
Något du önskade dig och fick?
Ja, en ny värmefilt och ett fotbad
Något du önskade dig och inte fick?
Nä det ordnade jag i så fall själv
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Säkert inget roligt
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja
Vem saknade du?
Många
Mest stolt över?
Mina barn, Alla 4
Högsta önskan just nu?
LUGN, jag önskar mig lugn!

Inga kommentarer: