måndag 31 mars 2008

Ah men...

Varför måste det vara så himla tråkigt att lyssna på folk som läser upp text. Gymnasieförslaget låter ju så himla tråktigt. Jag har lyssnat i 10 minuter nu, och fy fasen va tråkig tanten är. Jag har i alla fall hunnit med att göra planeringar i båda mina ämnen. Himla roligt. Eller inte!


I morse var alla mina barn "sjuka"

-Mamma jag har ont i huvudet idag igen. Du vet där Kalle slog mig i förra veckan...

-Jag kräktes i dag... (Eller inte!!!)

-Jag känner mig lite dålig.

Elaka mamma skicka alla till dagis och skola!!!


Men söta är dom. Bonuskillen ställer till problem. Maken är för lössläppt med honom. Det är bara jag som är som vanligt. Elak/Snäll? I alla fall slänger jag mig inte ned på rygg för att slippa konflikter med honom. Han liksom alla behöver ramar, och sanningen.


Ja ja. Kram på er...

Inga kommentarer: