onsdag 26 mars 2008

Lov, lov,eh, ja typ i alla fall

Vaknade i morse med en hel hög jag måste göra. Grannen ringde och undrade om jag kunde släppa in entrepenören på fredag. Glömde hela högen med "att göra" direkt! Som vanligt skulle elaka tungor säga, det gör jag också. Satt och fikade, grannen kom och hämtade bilnyckeln, började leta efter mina papper. Hittade inget. Samma elaka tungor uttalar sig igen. Tog kidsen och gick ut till bilen, för jag visste att jag skulle göra något med bilen. Hittade papperen i min enorma röda handväska. Saknas: 2 underskrifter. Uppdrag: hitta två som kan skriva under. Annika svarar som vanligt inte i telefonen, ringer Ulla, hon är på jobbet, så vi åker dit och våldgästar. Mysigt ställe. Sen fick jag äntligen tag på Annika, hon skrev också under, men en sak säger jag, stora bilen: full med blyertspennor!!! Vi hittade en tusch som hon fick använda.





Papperen, jo vi åkte till polisen och beställde pass till småttingarna. Det gick bra, sen for vi till Stinsen, de har öppnat en ny butik som jag ville besöka... PANDURO, något fattigare när vi åkte därifrån till syrran... Men kul att träffa henne efter att inte träffats på ett tag. Hon hade möblerat om i sonens rum. FIIINT!!! Fikade snabbt och bjöd dem på en sen Påsklunch i morgon.





Det har ringt också under dagen. Och någon har jag fått säga "vad var det jag sade" till... Haha! Någon jag känner är på smällen, och jag visste, jag bara visste... HAHA :) Det känns kul att göra det för en gångs skull... Jag brukar se ut som en fågelholk... ;O

Jag har ritat Maggi själv, visst är hon söt. Kortet tillägnas den gravida kvinnan i min bekantskapskrets... Lycka till vännen!!!



Ha det bra, Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Din tjej som du ritat själv...gud så söt! Jag vet inte om du läst min blogg men kan ju berätta att jag äääääälskar stämplar! Din figur är inte lika ngn annan jag sett. Humoristisk samtidigt som söt. Du har väl ritat mer? Visa, jag vill gärna se mer!