tisdag 25 mars 2008

HM...

Ja, gårdagen var ju helt bortkastad, däckad hela dagen. Bakfylla och magtjossan samtidigt, är ju inte direkt kul. Och ja, Lille Erk var lika dålig, så jag har liksom alibi. Hannis blir bara lite extra klängig, eftersom hon är understimulerad. Hon sprang omkring i olika peruker och tjoade. Det var värt att se. Lars tvättade ett ton tvätt. Jag undrar varför han alltid sätter igång med stora projekt när jag inte orkar, eller mår dåligt, i alla fall så fick jag sortera tvätten idag. Men vi har i alla fall rena kläder...

Sitter och kollar disney och läser Harry Potter, funderar över middagen. Jag har lammstek, blev liksom inte tillagad igår, och sen önskar sig Gabbe kycklinggryta á la mamma, men han ska dra till sin pappa i kväll så det blir nog lammstek. Ja ja. Eller korv.

På lördag ska jag ha smyckeparty hos Plingan, jag borde sortera mina pärlor och min låda. Alla mina miljoner halsband mm. suck. det är mycket nu. På torsdag ska jag äntligen ta mig tid att träffa Charlotte, ska bli skitkul. Men nu ska jag lägga mig ohc vila en stund.
Kram på er!

Inga kommentarer: