söndag 23 mars 2008

Påskdagen!!!




Puh, Påskafton var underbar, jag och Catharina pysslade och hon visade mig massor av bra hemsidor och tips. Hon visade saker och jag lärde mig massor. Jag är nog lite snabbare än hon, men det beror på att jag har så mycket som jag vill bli klar med... jag har ångrat en grej vi gjorde, och ska byta ut en grej på en av layouterna jag arbetade med. Men det är ju en fjärt i rymden... Sen käkade vi, de gjorde en underbar kalkon, sås och broccoli, och kokt potatis förstås. Jag har alltid ätit med friterad kokt potatis, sås, brysselkål, och det viktigaste ärtor. Men det gick på det här sättet också, det gick riktigt bra!!! MUMS. Sen käkade de cheesecake till dessert. Jag pysslade lite till. Är mycket nöjd med alla mina grejor.


Idag åkte vi till Uppsala och hälsade på kusinerna, och firade minstingen. Svärisarna var där också. Det var. Jag fick möjlighet att visa alla saker jag pysslat fram igår. Jag tycker nog att jag fick mer gensvar hos Matte, som står ut med Catharinas lo:s osv... Men man kan ju inte begära det omöjliga.


Nu kom Annika och Robban, så jag fortsätter på vinet, och klär på mig ett par brallor.


PS, de gillar mina pyssel...

Inga kommentarer: