söndag 30 mars 2008

Några dagar senare...

Japp Hannisen var ju riktigt dålig, men men, som tur är blev hon bättre. Jag har spenderat mina dagar med att ha gäster och åkt till Tallkrogen och visat lite smycken. Det var inte så många där, värdinnan och hennes syrra. Men jag tyckte det var jättetrevligt. Och jag hittade direkt dit... och hem... hihi.

Idag var jag på bio med Linus och Erik, eller de var på bio, jag skulle shoppa loss lite i Täby Centrum med Hannisen. Tänkte att det skulle vara bra komigång för henne. Det var det, men Täby Centrum SUGER... Riktigt suger. Inte en enda hobbyaffär, inte en stämpel, inte ett scraphörn någonstans. Och spelet vi hittade begagnat och skulle köpa... Var trasigt. Blä.

Sen har vi problem med bonuskillen. Eller han har problem med oss. Undrar om han förstår det, han har stängt in sig med sin flickvän i killarnas rum.

Ja ja, nu ska jag betala mina papper, och leta skärmaskin, Cath, har tipsat om var jag kan beställa en...
Kram

Inga kommentarer: