lördag 22 mars 2008

Påskafton

Tjolahopp!!!
Vilken härlig middag det var igår. Det var så länge sedan jag träffade helt nya människor, det var spännande. Och Torsten livsnjutaren, stal showen. Vilka underbara djur vi har omkring oss. Jag fick lära mig nya saker. Att man under nyår tar fram sju saker som börjar på S och som reprensenterar olika saker. Äpplen för skönhet, vitlök för hälsa, kryddor, pengar, mat, mm. Jättevackert. Det bästa på länge.
I dag ska vi göra något annat trevligt. Till Catharina på påskmiddag, kolla föresten hennes blogg här på blogspot.com, cathspyssel. Middag och middag förresten, jag ska pyssla och prata och umgås och ha trevligt. Men först ska vi till svärisarna och hälsa på en stund. Just nu håller jag på att tvinga Hanni att klä på sig mer, hon har sån hemsk hosta (förkylningsastma) så ska hon så klart gå ut praktiskt taget näck... i alla fall bara i lånkisar... Ja ja, dags att duscha.
Kram

Inga kommentarer: