fredag 28 mars 2008

Hm

Det vill jag säga... man beställer mystiska saker när man dricker vin... Men många bra saker... Jättefina papper som jag tänkte använda till recept och bokmärksswapp... Ska bli så kul att sätta igång. Allt jag behöver är en schysst skärmaskin. Tittade in på bokhandeln i Märsta centrum innan jag åkte hem. De har ju gubevars börjat med scrapsaker... Hahahaha lol... De hade en fin snurrgrej från Fiskars och bara skärmaskinen var 60 kr dyrare än på Panduro och Clas Olsson... Men jag tänkte jag ger det en chans och hittade in till den lilla pappersavdelningen, med massor med datapapper och andra papper. Och Tjossan hejsan de hade scrappapper!!! 8 olika!!! hahahahaha Jag bara älskar det! Så patetiskt centrum vi har. Även om det ska komma en bauta godisaffär och det finns några enstaka bra affärer.

Ok, jag ska nog stoppa om lilla Hannis en nu, sen ska jag scrapa, jag kan ju göra lite utkast. Tänkte surfa lite efter de där skisserna som Cath pratar om.
Kram

Inga kommentarer: