lördag 23 augusti 2008

Fick en Award av Majamelon... Jag blev jätteglad för den e så coool.
med motiveringen - Du förtjänar den =)

Man får ge hur många man vill! men gärna dom som är som sagt lite krassliga, tappat lite inspiration, har en tråkig dag, är sur på världen eller så ;P

Jag vill ge den vidare till

http://www.cathspyssel.blogspot.com/ - Om någon förtjänar den här awarden är det du.

Jag fick ett underbart inbjudningskort till bröllopet på Malta igar. Det luktar tillochmed gott...
Kolla in:
Här är framsidan på första kuvertet, ja just det första... (det låg i ett bubbelkuvert ytterst)

Detalj på ytterkuvertet.

Här är en glutt på innerkuvertet...Här är en baksida på innerkuvertet.Detalj på baksidan...Framsidan på innerkuvertet var osmyckatSå här såg själva kortet ut inuti.Texten var skriven med dator och en enkel snygg font.Ni skulle känna doften som kuvertet sprider...

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag har köpt väskan på Clas Ohlson :) Den är jättebra! =) Tack så mycket för komentarerna! :D

Kram Sofie

Kamilla sa...

OMG vilket kuvert ♥♥♥ sådant skulle jag vilja skicka ut när jag gifte mig :)
Hoppas det känns lite bättre nu!!
jag tänker på dig!

Cath. sa...

KRAM! Tusen TACK! Å, vad du är gullig! Orkar ju inte så mycket nu men jag försöker....
Så fint kort/kuvert du fick... ska du åka?
Kram igen!