onsdag 13 augusti 2008

Skapat lite...

Jag inledde med att göra en LO där jag använde ett kort från min minisemester nere hos mamma. En skön solig eftermiddag så tog jag fram mina pysselsaker och började pyssla sen kom dom, en efter en... Barnen! Tillsist satt vi och pysslade hela familjen. Sååå najs.DetaljDetaljDetaljSen gjorde jag 4 st bokmärken. Jag blev inte sådär 100% nöjd med något, men de är OK att ge bort...
Läs en bokBok tokLäsLust
Alibi Mord Lögner Liv Död
Sen kom jag på att jag skulle altra min BIA bok som Cath och jag gjorde när jag var där sist. Det var ju lite spännande... Tillsist satte jag igång med ännu en LO från Disneyland. Den blev inte helt klar. Det är något som saknas. Jag kommer på det nästa gång jag sitter med prylarna. Hanni och Erk var mycket intresserade av hur det skulle bli och stack huvudet i LOn hela tiden... Det var lite svårarbetat måste jag erkänna.
Sen vill jag faktiskt visa 2 kort jag gjorde i söndags. De är båda som fönster eller hur man ska säga. Man öppnar kortet fram, i mitten. Det första kortet är till ett par bekanta som fått sitt första barn. Jag har använt ett papper som jag fick i "barnpappers swapp" thickers och en filurstämpel. Tagen kommer från ett paket med tags som jag köpte på Scraparazzi.

Det andra kortet är till barnens kusin som fyller år. Papperet har jag fått av Cath. Tåget är en filtbård, bokstäverna thickers och tagen från samma tagpaket som föregående bild.

Nu orkar jag inte mer, och min dotter tycker att jag ska ligga hos henne en stund. Det lockar. Ha det bra. Kram på er alla.





2 kommentarer:

Ulwa sa...

Hej!

Du är lika prouktiv som vanligt!!:)

Varifrån får du alla dina idéer? Otrolig inspiration! Det är kul att titta in i din blogg.
Jag önskar dig och din familj en bra termin och vi kanske ses på nån scrapträff?!
MVH Ulwa

Karolina/karehed sa...

Vilken härlig LO! Det verkar så roligt att pyssla hela familjen. :0)