söndag 17 augusti 2008

Skapat lite innan jag ska diska... eller

Jag satte mig för att göra ett födelsedagskort till Minna, en kompis dotter. Hanna skapade lite hon också, men vill inte visa upp idag. .
Jag använde spets, thickers och ett papper jag älskar... samt ett ornament som jag köpt från scrapbooking4you-

Insidan.

Baksidan




Sen satte jag igång med scrapliften av Jezzzas LO s som i sur. Det var jättekul. Jag blev supernöjd. Jag använde hennes lo som sen skiss och utgick från den. Så den liksom passade både mig och mussealbumet. Jag använde en del av en förpackning till hanna, lite fler ornament och thickers. Och en bit punchinella som jag fått i piffen från dilorf... (det kuvertet blev verkligen en puff...) Sen satte jag dit lite strass som jag köpt på panduro.

DetaljS...Tillsist satte jag mig att göra klart en LO som jag inte blev nöjd med. Jag klistrade dit massor med små röda stansade mussehuvuden... Nu är det bara en ram som saknas.

Ja ja, nu har jag väl inte någon mer orsak att hålla mig undan disken. Sen ska jag på Minnas barnkalas. Maken är på bio med killarna. De ska se Starwars, Clonewars... hoppas de gillar den.

Kram

1 kommentar:

Jeanette sa...

Härligt kort till Minna! Fin lo om "Sur" blev härlig! Mm den idén kanske jag lånar. Kram Jeanettes