tisdag 5 augusti 2008

Regnet faller....

Här öser det ned (ibland och duggar ibland). Har pysslat lite, gjort ett dopkort, och 3 LO från semestern. Jag har använt biljetter, kartor, sidor ur broshyrer och massor med prylar som jag inte ens tänkt på att använda tidigare... Jättekul. Jag kommer att visa upp dem senare. Sen håller jag på att pryttla på mina grattistags. Den här gången fuskade jag och köpte färdiga tags som jag ritat på.... och klistrat. Känns ok.

Jag har slutat dricka vin... och inte saknar jag det heller. Jag har känt en längre tid att jag dricker för mycket. Eller snarare för ofta. Så nu är det slut med det!!! Känns härligt. Fast det är svårt att hitta något annat gott att sitta och dricka på kvällen. Läsk är för sött, saft... svårt. Så än så länge är det vatten, eller bubbelvatten som gäller. Och en ovana har jag inte gjort med. Självklart dricker jag det ur champange, eller vinglas. Att känna sig lyxig är det viktigaste, så det blir oftast ett champangeglas av kristall.

Nu ska jag in och rota i forumet på Svenskscrapbooking.se
Kram på er

Inga kommentarer: