tisdag 26 augusti 2008

Sjukskriven

I förrgår så firade vi Gabriels tolvårs dag. På lotten, han fick massor med vad han ville ha. En mycket nöjd kille. Jag gjorde snabbt ett enkelt kort till honom.



Insidan


baksidan


I går fick jag nog på jobbet. Jag mår dåligt nog ändå utan att behöva försöka överleva kollegornas barnsliga tjafsande. Jag hämtade stortomten, sa åt dem att lösa sina problem och sjukskrev mig.
Idag har jag lyckats panta flaskor och burkar för 86 kronor... Och göra ett beställningskort till en väninnas dotter.

Insidan

Baksidan

Detalj

Mottagaren blir 15 år och är i en svart period... Jag målade blomman från Prima själv. Använde en vit Sakura Gel penna för prickar och detaljer. Vit cardstock under Thickerbokstäverna (eggnog) och papperen... det ena är från DW... och det andra har jag ingen aning om var det kommer från... På den lilla skylten inuti står det barndom och vuxenvärld. Jag tyckte att när man är 15 står man ju mitt i mellan...

Nu ska jag försöka må bra genom att ta det lungt och göra saker jag gillar.

Kram på er

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort , verkligen läckra var och en på sitt sätt.
Ha det bra, och var rädd om dej!
Kram Pia

Anonym sa...

Jag gillar ditt svart vit kort .du har gjort så fint var det !!

Kamilla sa...

Skönt att du får vara sjukskriven & "landa" ibland snurrar livet för fort,man måste dra i bromsen..
Vilka underbara kort du har gjort,supersnygga,det svarta var underbart!!!
Sköt om dig!!
Tänker på dig ♥♥♥

Jeanette sa...

Krya på dig! Vilka fina kort du gjort! Gillar skylten "barnvärld - vuxenvärld. Kram Jeanette

Anonym sa...

Jättefina kort!
trist att du inte mår bra, krya på dig.

Anonym sa...

WOW! Vilket kort. De svarta var ursnyggt! De kommer absolut att liftas. Hoppas att du mår bättre snart!! Kramar

Wildärtan sa...

Vilket fint och bra uttänkt kort till Sanna - "vuxenvärld-barndom..."
Tack för den fina kommentaren på min blogg, jag tycker ju sm du att det var lagom mycket dekos:-)

Hoppas du får den hjälp du behöver och får vila upp dig under sjukskrivningen!
Kramar,
Em=)

Olivia Karlsson sa...

älskar det svart vita kortet