tisdag 8 juli 2008

En låååång slööö dag.

Efter en låång slö dag har jag inte lyckats åstadkomma något utom middag, och att plocka ihop en "godispåse" till en av deltagarna i utmaningen. Jag kunde ju inte hålla mig, men en av LOna är färdig... Jag avslöjar inte vilken eller hur den ser ut före den 13.

Förresten jag har sorterat och skickat iväg godisrecepten från "Godisswappen" jag höll i. Va kul det var, att få alla recepten, sen alla gulliga värdinnegåvorna som vissa skickade med. Jättekul. Allt var faktiskt användbart. Och roligt. Nu är det bara att göra godis... Mummma...

Önskar att jag var rik, och kunde shoppa hur mycket jag ville... Men men jag har tur i kärlek och det vill jag inte mista. Så saker och ting får vara som de är.

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

TAck för dina ord hos mig! Jag gillar din sillburk nedan - SNYGGT!

Cornelia sa...

Hej hopp!
Nä, ibland är det helt ok att göra det lätt för sej ;-)

AfterEight-asken har jag dessutom fyndat på Dollarstore för en TIA!! Så det känns som en alldeles lagom present på en namnsdag...

Ha det härligt!

Jeanette sa...

Ja du pengar skulle man ha i överflöd. Vad här skulle ha handlats scrapsaker det vill jag lova. Kram Jeanette

Cath. sa...

Ska bli kul att ses!
Kram till dig!