måndag 7 juli 2008

Fjäril

Första och enda någonsin... Men alla andra gjorde ju, och eftersom jag mår illa av att arbeta med dem så blir det nog inga fler. Och illamåendet sade mig att den blev rätt så bra!!! Jag har alltså gjort ett kort med en fjäril på!!!



Jag har en tag i med år och datum. Myrorna har jag köpt på tradera. Papperet vet jag inte riktigt var jag fått tag på, jag har skrivit med promarkerpenna och glitterglue... och fjärilen, den e från Hambly, en färglagd rubon... Promarker där med.

Kram

Kram

5 kommentarer:

Unknown sa...

Pappret är från Basic Grey´s serie "Boxer" :) Jättefint kort!

Karolina/karehed sa...

Vilket härligt kort! Skulle nog inte våga scrappa om min fobi, ormar. Nej, jag håller mig till gulligare saker ;)

Cath. sa...

Oj, du utmanar dig själv! Kanoners! Fint kort blev det i alla fall!
Ses på torsdag! Kramis!

Anonym sa...

Hej!
Tack för din kommentar.Din fjäril är så fin,varför inte göra mera?
Tappa inte sugen,kortet är bara så bra gjort!

Anonym sa...

FINT KORT! Och starkt av dig att ha fjärilen med, tummen upp!
Om du fortsätter så kanske du kan, om inte komma över, men minska din fobi lite iaf.