måndag 28 juli 2008

Lite pysslat i värmen...

Pust va varmt det är ute. Men jag vill inte klaga. Jag gick ut en stund på förmiddagen och satte mig i skuggan och pysslade lite. Som sällskap fick jag först sonen, och senare 4 åriga dottern och hennes kompis. Det var jättetrevligt. Jag gjorde klart mina ATC kort, och sedan gjorde ja ett 40 års kort. Med stämpel och jag är jättenöjd med resultatet. För en gångs skull (när det gäller kort)

Framsida:
Detaljer



Insida:Baksida:

Jag gillar det i alla fall...

Kram

4 kommentarer:

Katrin sa...

Tjusigt! Gillade din insida!

Ha det gott!

Anonym sa...

Fint kort! Välkomponerat med fina detaljer.
Kram

Pyssellina sa...

Jättefint kort du har gjort. :)

Cath. sa...

Å, vad fint... jag antar att du inte kommer spara det där ett år utan att du övar dig riktigt mycket nu med att göra snygga 40-årskort ;D