onsdag 2 juli 2008

Jaaaa,

Jag har vunnit ett pris, på Midsommarcropen på svenskscrapbooking.se... Nu är jag glad... Jag vann med min altrade burk för Midsommarsillen. Det känns jättekul.


Tack alla som röstade på mig...
Och Grattis till Ulrika_m som också vann, och som jag själv röstade på. Hon hade altrat en Absolut flaska... Absolut midssommar... Jättefin...
Nu ska jag iväg och fira med barnen och träffa Charlotte i Uppsala. Ha en bra dag (vart tog den utlovade sommaren vägen förresten?)
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till priset! Burken var ursnyggt scrappad =D

Kram

Anonym sa...

Maggan jag känner mig så dum! Det här har ingenting med din blogg å göra alls,men visste inte hur jag skulle få tag på dig annars.Känner mig som en otacksam skitunge,fick ju så fina kläder av dig till Liam,och så kom inte jag sista dagarna till skolan så jag kunde ta dom.Jag ber jätte mkt om ursäkt,och jag uppskattade verkligen att få dom.
Kramar från din favorit-elev! :)

Vixen sa...

Oj vad produktig du är! Jättemycket fint och grattis till vinsten.

Anonym sa...

vilken härlig burk! :D
Tack för den fina kommentaren i min blogg!
/Kicki