söndag 13 juli 2008

Vinnare i min utmaning

Jag har gjort klart mina LO, Den första den blev jag inspirerad av SmultronPias tips och tittade på hennes LO och gjorde följande. SmultronPia fick en enligt min standard lite större påse med "blandat scrapgodis". Tack så mycket...
Här är en liten detalj från hela LOn, Här är LOn när den är klar. Jag blev jättenöjd.
Den andra LOn hade jag lite svårare med. Jag kollade vad ni skrivit och funderade och funderade. Eftersom det var rätt få råd, och de lades till tidigt så hade jag ganska klart för mig hur jag skulle göra och satt och gjorde det på Lördagskvällen. Det jag tog var Sabines tips med saker han sagt, och Olivias så ni kommer få dela på en större påse, och få lite var, OK? Olivia, jag har PMat dig på svenskscrapbooking.se.
Sen lottade jag en liten påse mellan er som lämnat kommentarer. För rättvisans skull tog jag inte med dem som redan vunnit något...

Och vinnaren i lottningen blev...
Pyssellina
Grattis, jag PMar dig också för adress.

Kram på er

3 kommentarer:

JENNIIZ sa...

Nu har jag besvarat din utmaning i min blogg!!!

willow sa...

vad fint det blev med allas råd och kommentarer...man kanske skulle göra nåt sånt själv, det verkar kul:-)

Unknown sa...

Va?! Vann jag?!? Är det sant?
Tjohooooo! Vilken grej!

:-)