torsdag 31 juli 2008

Öland, sommar, sol och bad!!!

Ja, egentligen behövs väl inget mer än rubriken. Jag har en minisemester hos morsan på öland. Igår badade vi, shoppade och åt gott. På eftermiddagen tog vi det lugnt, vi pysslade, klippte barnahår och slappade.
Här sitter två nyklippta småingar och pysslar för fullt.

Själv gjorde jag ett grattiskort med en stämpel som jag fått uppstämplad när jag köpte något annat på Tradera. Tagen kommer från en swapp jag varit med i tyvärr var den inte signad så jag kan inte ge någon äran för den. Den var i alla fall en av mina favoriter från swappen.


Vi gick ned till stranden på kvällskvisten med barnen. Hanna tog ett oförberett dopp när hon halkade på en sten, men alla var lika glada för det. Särskilt Hanni som fick en orsak att klä av sig naken och bada lite till... Det var så 100% najs.

I kväll ska vi käka kräftor och mysa. Barnen och jag ska snart åka iväg till Salvestaden och göra lite medeltid. Ungarna älskade det förra året, och jag hoppas de uppskattar det lika mycket som de nu ser fram emot det. Då blir det en toppendag.

Soliga kramar från mig på öland.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va mysigt! det är något speciellt med öland på sommarn :o) ha en bra dag :o)