fredag 19 september 2008

Dagen från h.e på jobbet

Men jag har hunnit förbereda kalas, handla och skapa... min Spännande möten LO blev klar... Sen gjorde jag en 6x6 och började på en till...


Jag blev faktiskt himla nöjd med den. Det är några av de figurer som Hanni mötte på Disneyland Paris. Mike Wasowski, Ratatoui, Musse Pigg, Ior och Törnrosa...


Musse kramar
Emile från Ratatouie Ior och Törnrosa...
Blommorna som jag stansat ut i foam och fäst med en brad. Sen syns punchinellan. Sen gjorde jag en snabb LO till min 6x6 samling. På tagen står det En trygg famn, och jag har punchat ut mussekonturer och spritt ut...

Sen började jag på en ny LO med kidsen. Den stora texten är det gåtfulla folket, av Beppe Wolgers. Jag älskar den och jag tyckte den passade till de busiga bilderna... Saknas bara dekos. Som passar... några förslag???

Kram

4 kommentarer:

Cath. sa...

Oj, vad mycket nytt fint!!!
Min tanke med det gåtfulla folket-lon skulle vara att utgå från det sången handlar om, du är ju fantatsiskt bra på att rita... go ahead!!!

UlrikaT sa...

Fina LOs!
Till dekorationer tänkte jag på brads, eylets eller band :)

Annica H sa...

Vilka härliga glada layouter! Tacksammafoton att scrappa på! Fiint! :)

Anonym sa...

bra jobbat tjejen ;-)

Hur hade ni det på kräftskivan??
Jakob trillade i säng alldeles för tidigt. Jag fick äta kräftor alldeles själv här hemma *S*
Men det gick det me.

Har du sett att vi har en scrapmara på G?
Kika in i bloggen min så ser du mer. KRAM J