tisdag 9 september 2008

Snart snart

Ni få som var på vår kräftskiva i helgen, tack för en trevlig kväll, där vissa skivade mer än andra.
Jag har ägnat en stor del av helgen till knattefotboll. Erik vann alla sina tre matcher i cupen, och sen var det träning på måndagen... Jag är en fotbollsmamma! I helgen spelade de i alla fall inte mot Lenamarias son, det bästa vore om det kunde bli oavgjort i de matcherna. För om Erik vinner tycker jag synd om S. och tvärt om!!! (Hallå Yvonne förresten... ;) )

I kväll ska jag pyssla hos Stellas.se. Jag har packat mina saker, förberett att hämta upp Sorken. Jag har kollat mina kontanter, så det räcker... Har ett paket liggande där. Jag har allt, utom inspiration!!!Men jag jobbar på det... Jag "Scrappar" med mina elever. De håller på att ta reda på fakta om London... Och vi gör en fiiiin Affisch i varje klass...

Jag har också några saker som jag vill göra... om jag orkar. Crisscross kort. Boxcard, och sen borde jag göra ett grattis till körkortet kort, klart Hannas födelsedagskort!!! Sen vet jag att jag borde göra ett tackkort till någon, men fasen... vem???

Ja ja,
Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad skoj det skall bli att samlas hos stella igen... längtar... har just packat klart väskan