onsdag 10 september 2008

Japp, dagen efter en pysselkväll

Nu tror ni att ni ska få se min a14 Lo som jag gjorde igår på träffen... Tji fick ni, jag gjorde ingenting... nästan. Hannas kort blev klart...typ, ett grattiskort, och ett grattis till körkortet kort. Sen började jag på mina ATC kort... sen blev det inge mer...
Här är en bild på min lilla Hannas födelsedagskort. Jag har flyttat om lite på sakerna, och de kanske flyttas mer innan det är helt klart:

Detalj (observera min underbara orangea duk...)
Detalj på hur jag färglagt stämpeln med glitterglue, pro marker och vanlig tuschpenna.
Här är ett grattiskort till en tjej som just tagit körkort.


Kristoffers grattiskort... Snygg blixt i mitten va??? ;)

Deltalj, knapp


Jag använde en embossingfolder till cuttlebuggen och ... Det var NAJS...

Kram

Inga kommentarer: