onsdag 24 september 2008

Packad och klar...

Nu har jag packat dramaten inför helgens scrapträff hos Handarbeta. Kollat på nätet hur mycket parkering kostar... (25:- i timmen) Lite för mycket. Jag lånar makens SL kort som jag bestämt innan... Sitter och försöker få ihop en namnskylt. Ja, jag menar, jag kan ju mitt namn och så, men att få den snygg... Jag har ju packat ned sakerna... hihihi, det var kanske lite för tidigt!!!

Har satt igång en del swappar på forumet jag besöker, några är avslutade, men jag ville ha en Round Robin swapp, så jag fick starta en själv. Nu har jag ågren för jag har svårt att komma på vad jag ska stoppa i det 2a brevet... Jag får väl vänta till efter helgen och köpa något på träffen...

I alla fall så
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så roligt med scrapträff!!
ha det så roligt =D

Kram!

Camillha sa...

25 spänn i timmen!!! Hallå!!! 10 timmar!
Ja, vi är ju 3 som delar på det men ändå!
Jag ska packa i morgon och sen bär det av!
Vi ses där!
Camillha Cirrus