söndag 21 september 2008

Tänkte försöka bli av med lite

Förvaring...
+ porto, jag kommer att vara på Handarbetas stora träff på lördagen och LC mässan då kan jag ta med mig saker om det är ok.

1. 3 olika förvaring, första ca 10x5 -4 fack, 2. ca 10x15 -6 fack, 3. ca 10x15 -8 fack,
4. 5 st likadana ca 10x7 med 6 fack

5. 1 större förvaring, ca 15x20 med 17 fack

6. 3 st likadana ca 10x6 cm med 4 fack.


Priser:

1. 6 kr styck eller alla (1-3) för 15:-

2. 6 kr styck eller alla (1-3) för 15:-

3. 6 kr styck eller alla (1-3) för 15:-

4.10 kr styck eller 50:- för alla

5.15 kr

6. 5 kr styck

Ändrar i bloggen om det säljs. Är någon intresserad av att köpa pärlor har jag en hel del, funderar på att ta med dem till Handarbetas träff, eller LC mässan.

Skicka ett pm på svenskscrapbooking.se eller maila mig. m_slevin@hotmail.com

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vart skall du nu ha alla dina grejer??
Har du införskaffat något nytt?
*nyfiken!!*

Lisbet sa...

Hej hallo...kommenterat i forumet också. Återgälda gärna besöket. Ha en underbar dag.

chalin sa...

Ja det är skoj att ge bort något som man gjort.
Tjusigt kort och snygg LO, tycker det är sällan man ser LO's som är så röda =)

TinaStina sa...

Snygg LO på det gåtfulla folket! Gillade verkligen grattiskortet också. Älskar CBs embossingplattor!

Jag ska också till träffen på lördag. Vi kanske ses?

Kram!