onsdag 10 september 2008

Inspirationen hade nog tagit fel tåg, eller nåt

För idag när jag kom hem var jag superinspirerad, jag gjorde klart mina ATC kort, och sen gjorde jag 8 receptkort och tillslut så scrapliftade jag Jacobsmamma (Jenny). Hon satt och pillade och pillade igår, och det blev så snyggt. Så idag tog jag själv idéen, det jag kom ihåg och härmade hennes LO... Den blev Najs, jag är nöjd. Den blev lite suddig i hörnet, det är en chalkad biljett det står underbara dotter på och en metallblomma på ett gem håller fast den. I andra hörnet är det blommor, knappar, turkost band, punchinella och orangea halva glaspärlor jag fått av Cath. Jag har inte orkat sätta fast bokstäverna ännu, så de är kanske en smula ojämna. Och jag hittade lite foam (bokstäverna är av foam) på Hannis mun när jag fotat... Men men.

Jag vill bara säga till alla jag känner och som lärt känna mig. Jag mår bra nu. Jag känner fortfarande av medicinen, men inte så det stör. Det som jag älskar är att jag skrattar och gråter igen, och orkar busa. Men när känslolivet kommer tillbaka så är det ännu en känsla som väcks, saknad. 2 Sorter. Man inser vad man missat under all den här tiden. Och man saknar sina vänner som funnits där, men som man inte träffat så mycket som man har velat. Jag säger i alla fall tack, endera har jag haft en himla tur, eller så har jag bara valt "rätt". Gamla vänner är fortfarande vänner, och jag har till och med lyckats få ett par nya vänner. AJ LAV JU ALL!!!


I alla fall, nu ska jag leta barn, stoppa ned dem på rätt ställe och sen ska jag sova själv.


Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar layout!!! Jag blir grööön av avund... :)

Anonym sa...

Nä men se där. En scraplift av en scraplift. Sköj!
Skönt att du mår bättre igen.
KRAM

Anonym sa...

Vad fin LO'n blev och vilka vackra ögon dottern har.

Ulwa sa...

Hej!
Vad bra att du känner dig bättre.
Du har verkligen varit produktiv! Kikade igenom de senaste inläggen, mycket fint fanns det att titta på.
//Ulwa

Cath. sa...

Åååå, så glad jag blir av att höra att du mår bättre!
STOOOR KRAM!!!
Oj, höll på att glömma.... vilken underbar LO på den underbaraste lilla tös jag vet... (förutom mina egna då...;D )

Jeanette sa...

Vilken underbar lo du gjort. Roligt att höra att du mår bättre nu. Det är inte roligt att må dåligt (jag vet..) så en stor kram till dig!

Jeanette