söndag 21 september 2008

Grattis världens bästa Yvonne

Måste passa på att gratuelera en av mina trogna bloggläsare. Satt igår och gjorde ett kort till dig, det ligger nu i postens händer med en hälsning som du inte kommer få se här... Hoppas att du har haft en underbar dag. Kram på dig.

Här är insidan...utan texten jag skrev i...






Sen gjorde jag lite andra saker också, jag hade ju suttit på en fotbollsturnering, haft ett prinsessa kalas, och höll på att passa 6 stycken 12åriga huliganer... jag gjorde 4 julkort och "Det gåtfulla folket"LOn klar...

Ja helgen var ju inte slut ännu... Erik var bjuden på kalas uppe på Barnens Djungel. Hanna fick följa med. Nedan ser ni ett foto av henne, eller inte. Hon stack som en avlöning så fort hon kom innanför dörren. Kom bara och hälsade på när hon ville ha korv och dricka... Så är det att ha en självständig 4 åring...

Japp, det var allt för den här gången...

Kram på er andra också.

4 kommentarer:

Cath. sa...

Så fint kort!
Och LOn blev jättefin!
Stor kram!

Anonym sa...

Superfint kort och snygg LO!

Anonym sa...

Så produktiv att jag blir svimfärdig *haha*
KRAM

Anonym sa...

Superfint kort & lo! Du är verkligen hurtig! ;)

Ha det bäst, kram