måndag 15 september 2008

Ja, helgen har varit annorlunda!!!

Jag har varit pigg och uppe 7.30 båda dagarna. Lördagen inleddes med 8 sms, 2 brev till rektor och arbetslagsledare, förbereda för fikat för dotterns kalas. Sen fortsatte jag med kalas, säga ifrån till svärmor, middag när jag kom hem, så städade jag hela Hannis rum och möblerade om osv. Söndagen var likadan, nästan... men där ingick svampplockning, rensning och så vidare...

Najs.
Jag har också hunnit börja på en LO men Hanni (som förresten fyller 4 idag) som jag ska kalla spännande möten och som är från Disney i somras... Hoppas den blir lika bra i verkligheten som den är i mitt huvud.

Kram

1 kommentar:

TinaStina sa...

Oj vad grejer du hunnit med i helgen! Och ändå har du lyckats klämma in lite scrapping också! Jag måste nog planera min tid bättre, eller kanske bara sätta lite fart :)

Jättefin LO du gjort på dottern "ögonblick". Jättegulligt foto och snygg layout!

Kram!