tisdag 2 september 2008

Härlig morgon... eller inte!!!

Åkte direkt till Läkarmottagningen i morse för att ta något blodprov. Tjoho tänkte jag när jag fick ett tidigt nummer, eftersom jag var tvungen att ta det fastande. Sen knallar min väninnas pappa Göte in så jag fick riktigt trevligt sällskap där på morgonkvisten. Så var det dags att gå in. Sköterskan sätter sig och börjar plocka med det hon ska ha. Ett rör, ett till, hon pratar bort mig lite och lägger dit 2 till, sen tittar hon en extra gång på papperet och lägger dit ett rör till.....
5 rör... Hjäääääälp. (Det gick bra hon var jätteduktig)




Kommer till jobbet och packar upp mitt nya inköp!!! Packar det och...blir nöjd. Kolla in alltså:


Jag känner mig jättenöjd. Kanske kommer jag att klara av att vara lite organiserad i år.

Kram

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Har du läst mitt mail??
27 september? Yes? No?

Anonym sa...

Hej M!
Du... vi vill, så här sent, boka av kräftisen... känner att det är så mkt. nu.. Jakob sjuk m.m. så... ja. Vi är hemma å tar det lugnt. Hoppas det är okej!
KRAM