måndag 16 juni 2008

En härlig helg....

Jag har verkligen haft en härlig helg... Förutom att min lilla Berta dog. Ja Berta det är bilen. Den e gul och busig, och en hon, döpt efter Bart Simpson, hihi. I alla fall så startade inte ens klockan när jag vred om nyckeln. Snyft. Nu får jag åka stor bil.

Vi var på bröllop på Gålö i lördags. Dumpade barnen på fotbollsturnering och en camping i Knivsta. De har haft underbart. Själva drog vi till Gålö Havsbad, där vi bodde på campingen, bevistade bröllop i strandkanten och hade en underbart trevlig fest i "ladan?". Om ni läser det här vill jag särskilt tacka för snittarna som var MMMMMumma. Middagen var inte helt fel heller och jag hade mycket trevliga bekanta till bordet. Jag hoppas att stackars Jens märkte tidigt att mina teser inte hade några slutsatser, för jag kom sällan fram till något när jag babblat en stund så skålades det och jag började babbla om något annat. Förlåt Jens...

Att sova i campingstugan var en upplevelse... Halv fem kommer min man och vår polare som skulle sova där in. De beter sig som ett äkta par, och jag var tvungen att fråga hur länge de varit gifta. De tjafsade och tog illa upp om allt, men det slutade med att min man stoppade om polaren och såg till att han inte frös.

Frukosten klockan 9 missade vi, jag gick upp halv 11 och hittade allt framdukat, maken och kompisen kom vid 11. Vi satt i trädgården i strålande sol och vid 12 kom brudparet och började öppna presenter. När de öppnade våran sade de "Coolt" båda två. Vi hade inte tagit något från de registrerade önskningarna på Duka, utan köpt en 10" digital fotoram. Kändes bra.

Hem tvätta oss, byta om, ut till Knivsta och hämta barn och iväg till Väsby för att fira svärfar... När jag kom hem fick jag äntligen scrappa lite... Men då gick det undan. Jag blev särskilt nöjd med dessa 2 LO.

Hoppas ni haft en lika majsig helg som jag... Och att det inte gör något att jag publicerat det jag deltar med i Midsommar ccn.

Kram

Inga kommentarer: