söndag 8 juni 2008

Sommar, sommar, sommar...

Fasen va härligt. I natt slog regnet som spön i fönsterbläcken och åskan dundrade. Sen blev det liksom en lagom dag. Sån som jag gillar, inte för varmt, inte för blåsigt, något att göra med trevligt sällskap. I bland får man inte vara kräsen och delar av sällskapet var trevligare än andra... I alla fall. Och min man var glad och barnen var... vänta och stopp!!! Hanna gnällde som bara den. Hon var en riktig gnällfia! Sån som man tittar snett på själv när man är ute och shoppar. Vi shoppade en ljus kavaj till ett bröllop, och skor till flera.... Och ungen gnällde och gnällde. Men hon är söt... Jag hann med att göra ett 61 års-kort till en som fyllde 62, och en lo som jag också la in i en utmaning på Svenskscrapbooking.se

Kortet får ni se vid senare tillfälle, för nu ska jag gå och ta en svalkande dusch.

Kram

Inga kommentarer: