onsdag 25 juni 2008

Scrapping...

Tjoho idag har jag hunnit scrappa lite, och sorterat de 107 foton jag fick igår. Har anmält mig till scrapträff hos Scraparazzi på söndag. Ska bli jätteroligt. Försöker att organisera min scrapphörna. Funderar på att sno makens lilla verktygslåda. Men men.

Vad jag gjorde... Ett bokmärke

och ett födelsedagskort till Sjörövarkalaset på söndag.

Idag så har jag varit på picknick i Sätuna Parken med barnen. Och Lenamaria och hennes barn. Underbart, utom det tillfället vi hörde en desperat röst skrika MAMMA, högre och högre. Tillslut började vi undra vad det var för oansvarig mamma som inte hörde sitt barn. Då sa Lenamaria lite försiktigt... Det är Erik... Tala om fart på fötterna... Han hade fastnat i en snurrgrej, som bara snurrade fortare och fortare. Lille tulle. Rösten var väl konstig för att han mådde illa och var yr. Dåligt samvete fick i alla fall mamma, och det förtjänade jag.


Nu ska jag gå och äta middag.
Kram

1 kommentar:

Cath. sa...

Gillar ditt sjörövarkort och -hihi- jag känner igen snöflingan....

STACKARS Erk! Krama honom från mig!