onsdag 4 juni 2008

Scrapträff hos Stellas.

Ooo va roligt det var. Jag scrappade och tappade och handlade och shoppade och jobbade och jobbade och fick ihop 7 LO. 1 6x6" och 6 st 12x12" Det var så roligt och Jenny och Mia var där och det var massa trevliga tjejer där. Och Stella var så trevlig. Och jag testade "punshinella". och ... och ... och...
En bingobricka till en utmaning på Svenskscrapbooking.se

En sida till för min BOM, Jag föredrar...

Erik som sover i bilen... lite i nattmössan....

Erik som poserar, en riktig snygging...

Hanna på Gröna Lund, hon gillar inte köer så där särskilt mycket...

Hanna som ramlar i rutshkanan...

Gabriel som för en gångs skull ler på ett kort. Men jag kan identifiera mig med sånt också, jag hade ju rätt så stora tänder jag med. Undra var han fått sina ifrån.

Kram på er...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du har varit produktiv! Fina LOs allihop. Jag gillar speciellt den poserande sonen (antar jag att det är?) Han ser bara för cool ut!