torsdag 5 juni 2008

Varm och på ett underbart humör

Oooo ni skulle bara veta. Jag har varit på Skansen med mina barn hela dagen i det här härliga vädret. Vi åkte in vid 11 och var vid Akvariet vid 12. Najs. Ungarna älskade Skansenakvariet. Däremot har Erkan uttryckt ett visst missnöje med att han inte fick se tigrar... Men han gillade ugglorna. vi fick se massor av dem.

Hanni däckade på bussen redan och vaknade inte förrän vi kom hem. Jag är nog rätt glad för det ändå. Stan var full av lastbilar och skrikande tonåringar. Men det var ändå en härlig stämning. Studenten! Jag blev sugen på Champagne... Det är så himla härligt att umgås med sina barn och dela upplevelser med dem. De är för härliga.

Jag hann läsa klart Camilla Läckbergs Tyskungen också.. Rekomenderas. Den var så där lagom förutsägbar. Jag gillar mer hårdkokta deckare men som sagt. Riktigt bra. Nu kan jag lugnt läsa hennes övriga böcker. Och jag menar om Martin Melin kan vara ihop med henne, kan hennes poliser inte vara så där helt omöjliga. Bäst gillade jag i alla fall Johanna, och att Mellberg fick vara med under en förlossning. Jag såg framför mig Mellberg ungefär som Leif GW, till utseendet.

I alla fall, nu ska jag hälla i mig lite rödtjut.
Kram på er

1 kommentar:

Cath. sa...

Haha, har lite dåligt samvete för uteblivna Skansenbesöket i söndags där.... Men vad bra att ni hade en fin dag själva!
Tigrar finns ju i E-tuna, ska vi försöka med en sväng dit nu i sommar båda familjerna? Vore så kul! Jag älskar Eskilstuna... ungarna med!
KRAM och TACK för senast!