tisdag 3 juni 2008

Svårt att toppa lördagen

Men söndagen var lugn och skön med en soft dag på lotten. Catharina och Matte kom ut med kidsen så var det full rulle hela dagen. Äta gott och umgås i solen, det är äkta lyx. På kvällen scrappade jag klart mina potatissalladsrecept. Somriga.


Måndagen var jobbdag igen. Härligt. De flesta betyg satta, så det är bara några som ligger på gärsgården som jobbar nu. Fotbollsträning med Lillerkan i solen var också helt underbart. Han är så himla duktig. Det är kul att vara förälder då. När jag kom hem tog jag ett glas rött och packade ned alla mina scrapsaker för en träff i kväll, men innan jag packade förberedde jag en BOM sida, med att välja kort och stämpla upp ord... Sidan är en "vad föredrar du" sida. I kväll på scrapträffen ska jag göra klart BOM LOn, sen tänkte jag pröva lyckan med en BINGO bricka...


Men jag längtar efter drinkswappen...

Caipirinha


Kram

1 kommentar:

Lisbet sa...

Ja så läckert...DRINKSWAP...har kollat i din lbogg på dina layouter - så snyggt.



Är du med på blogglistan? Annars kan du hoppa in och skriva en kommentar så är du med. Glöm inte skriva din blogadress i kommentaren
http://minbloggrunda.blogspot.com/