tisdag 10 juni 2008

Nu ni!!!

Dålig bild som vanligt, men jag har liftat en idé från en tjej på svenskscrapbooking.se. Hon gjorde ett underbart morsdagsarrangemang... så jag tog idéen och gjorde mig ett tackkort.


Jag hade inget snyggt band hemma så jag använde rosa punshinella. Jag har använt en tunn kartong och ljust gul cs till bokstäverna. Fonten som jag skrev ut från datorn och sedan använde som mallar heter Showcard gotic. Sen är det lila glitterlim, rosa filt från panduro. Prima blommor, massor med brads, bland annat i form av bin. Jag har använt dymo, textat själv, och en journaling sak med blommor. T syns så himla dåligt.

Så det blir ett dåligt foto till. Jag har på varje bokstav skrivit en orsak till att tacka, på t står det: för hjälp, stöd, sympati. På a står det: för att du är du, stark, kompetent, duktig. På c står det: för att du stod ut med oss och allas namn, och på K står det: för den här tiden och lycka till i framtiden.

Hoppas hon blir glad...

Kram på er

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Oj,vad bra det blev med dina STORA bokstäver.Jättesnyggt!

Anonym sa...

Hej lilla pysselflicka :-)

En dag kvar till skolavslutningen. Nice!!!
Hoppas allt är bra.
Vilka fina grejer du har gjort. Jag blir avis!

kram

Anonym sa...

mycket sött tackkort :)))

Kamilla sa...

Så fin lift du har gjort =)
Jättesnyggt!!
Jag måste &så nosa reda på det där typsnittet ;)

Anonym sa...

Men oj så snyggt det blev! Kul att se andra resultat av mitt Morsdagskort! Jättehäftigt!

Kram!

Anonym sa...

Det blev fint! Har också tänkt lifta TinaStinas idé, men har inget projekt just nu där det kan användas...

zαnуα ♥ sa...

WOWOWOWOW! Kanonsnyggt!