torsdag 12 juni 2008

Skolavslutning

Nu har i alla fall alla kidsen slutat, och Samira har fått sitt tack kort. Hon blev glad, för både det och presenten. Har räknat alla swappar som jag är med i och inte är helt klara ännu... det är 9 st!!! Hjälp.
Igår gick jag med i en till (10 st) så som straff satte jag mig och gjorde recept till 2 av swapparna, som inte var helt klara.... Och det var kul. Jag blev jättenöjd med tårtswappen, de ska iväg så fort som möjligt. Sen gjorde jag godisreceptkorten också, inte fullt så nöjd, men man kan ju pilla på dem lite innan de ska iväg... för det är ju jag som håller i den swappen. Men jag ska säga att det blir ju rätt dyrt. Bara 220 i porto... och det är på dem som är på G, inte de klara. Sen materialet. Men Fxxn så kul det är!!!


Kram

Inga kommentarer: