fredag 13 juni 2008

Ungarna på jobbet...

Är jättejobbigt. Men men. Igår när jag kom hem hade jag fått lite paket... dels en stämpel som jag köpt på tradera... (27:-) och filtband från jommas lilla krypin...

I går så satte sig Hanna och scrappade ett kort till farfar som fyllde år. Det blev sååå fint. Under tiden satt jag och gjorde några bokmärken. I grönt.


Jag har i och för sig lovat att inte hänga ut elever här, men något måste man offra. Fick en så underbar blomma av Linda igår. Tack och tack och tack.
Kram

4 kommentarer:

Cath. sa...

Vilken snygg blomma!
Jag fick en blomma häromdagen när jag hade bjudit hem mina elever! Så himla gulligt av den flickan! Men idag fick jag ingenting! Jo, en massa dåligt samvete för att mina "barn" inte har nån skola att gå till under 9 veckor! De vill ju så gärna! Jaja, det kan diskuteras hur länge so helst! Och jag VILL ju faktiskt vara ledig!
KRAM!

zαnуα ♥ sa...

Nejmen vad fint kort din 3åring har gjort! Hälsa henne att jag tycker hon är superduktig! :)

Jeanette sa...

Vilken fin blomma och vilka härliga bokmärken.

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blomma du har fått, gerbera är så vackra! Lilla Hanna går nog i mors fotspår vad gäller pysslande =) Kram Linda E