torsdag 26 juni 2008

Shoppat loss....

Japp, men på Biltema. Jag köpte en liten verktygslåda ni vet, de som ser ut som toteally cool, eller va de heter. I alla fall så köpte jag dubbelhäftande tejp också. Och en fläkt till bilen... min AC är ju mindre bra. Sen åkte jag till Rusta och köpte plastcoctailglas. Ska göra lite prov på mina nya drinkrecept, och förbereda mig för dem i nästa Swapp. Köpte is-spett också.
När jag kom hem packade jag verktygsväskan. Tjohooo. Jag ska i alla fall på scrapträff på söndag, så därför packade jag den lite extra. Men jag måste komma på bättre idéer än glasburkar till mina blommor. Bradsen ligger också löst i en annan väska.

Ja ja, nu ska jag gå och dricka lite rödtjut.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad roligt med scrapträff! hoppas ni får roligt=)

Jeanette sa...

Hoppas ni får roligt på scrapträffen. Den väskan från Biltema är super. Ska bli kul att se dina tags i swappen. Håller på med mina för fullt. Var dock tvungen att ta en paus och kolla till datorn :)