fredag 6 juni 2008

Varmt idag också...

Jag gillar inte att klaga. Men sommaren har börjat väldigt varmt. Och barnen blir så lätt brända. Fast jag gillar att tvättkorgarna tar längre tid att fyllas upp till toppen...


Jag har hunnit pyssla lite idag!! Jag gjorde ett bröllopskort... och gjorde klart det andra... Jag fyllde insidorna också efter en liten tankeställare från svenskscrapbooking.se
Vill ni se?
Vet inte varför, men jag lade en lapp över namnen.... knäppt, eftersom jag hängt ut dem här tidigare i alla fall...

Kram

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Fint bröllopskort! Fina bokmärken nedan oxå. Ha det gott i värmen.

Cath. sa...

Snyggt!
Kram

mias pysselverkstad sa...

jätte fina kort du gjort!!!

p.s tack för den fina komentaren i min blogg. Jag blev jätte glad=)

Kamilla sa...

Vad fint du gjort!
Jodu värmen är inte att leka med ;)
Kram