måndag 20 oktober 2008

En lång helgs färd mot måndag

Japp, har varit en lång skön helg. Jag har pysslat, gjort recept och en layout. Det är Erik för ett par år sedan, samma fest som Halloweenfingrarna. Erk ville inte klä ut sig eller ha andra kläder, så tillslut övertalade jag honom att klä ut sig till massmördare. Med motiveringen att dom ser ut som vem som helst. Han gillade idéen och lät mig till och med måla en mustach på honom. Goding...
Fått beställning på 2 st julkalendrar också. Det känns roligt. Igår var vi också på skolinvigning. Erk och Gobi har "fått" en ny skola... Det kändes jättetaskigt att gå omkring i den. Så fint och så bra, nya saker. Cleverboards mm. Idag ska jag hämta sista delen av julklappen i julklappsswappen hos Stellas.nu. Sen ska jag slå in paket och skicka över det till Caroline som håller i Swappen.
Kram

1 kommentar:

TinaStina sa...

Vilka jättefina LOs du gjort! Min personliga favorit är nog Prinsessor med alla blommorna på. Den är underbar!

Tack så hjärtligt för krya-på-dig-hälsningen i min blogg!

Kram!