onsdag 1 oktober 2008

Tufft

Ja, livet är hårt och orättvist. Men ibland så skiner solen in mellan persiennerna. Detta hände dock inte idag. Inte på hela veckan. Måste hela tiden påminna mig om att det bara är ett jobb, och att jag inte får betalt om jag inte är där. Får jag inte betalt kan jag inte scrappa, roa mig med barnen och kommer bara att ligga hemma och titta i väggen. Det är jävligt att vara förkyld

Pysslandet har jag lagt på hyllan så länge, sakerna är ju nedpackade. Fick en beställning på ett kort idag. Kändes kul. Kravet var att det skulle vara rosa med. Det är en av mina basfärger bland dekosar. Sen kan man matcha det vilt. En sportig tjej med skinn på näsan. Nu har jag massor att göra på mässan i helgen... Hämta en penna hos Mians design. En sån penna som jag tror att Mella hade. Hoppas hoppas, och så får jag grejor från Scrapparazzi, endera från posten på fredagen eller från Zornitsa på själva mässan... NAJS!!! Sen ska jag göra ett kort, och en LO... som jag bestämt... och kanske kommer någon utmaning. Kroppsdelsfoto ska man ta med sig... Jag tror att jag ska busa lite där... LOn är från Disneyland studios... (Paris). Erk och Tower of terror... hehe...

Ja, får se om jag har jobbet kvar när jag kommer dit i morgon.
Kram

Inga kommentarer: